Lynn
Duty Manager Landside
“Ik waardeer hoe onze collega’s worden behandeld en dat maakt me enorm trots om hier deel van uit te mogen maken!”
Wat is je rol als Duty Manager?
Ik houd dagelijks toezicht op een team van ongeveer 30 tot 35 collega’s per dienst. Daarnaast houd ik me bezig met verschillende projecten. Zo was ik betrokken bij de implementatie van Etihad Airways, waarbij ik onder andere verantwoordelijk was voor het opzetten van de processen en procedures. Verder houd ik me ook bezig met HR-gerelateerde taken, zoals het beheren van ziekteverzuim en het oplossen van roosterproblemen.
Viggo blijft groeien
Ik werk al sinds het prille begin bij Viggo en het is verbazingwekkend om te zien hoeveel we de afgelopen jaren zijn gegroeid. We blijven continue verbeteren en innoveren. Je ziet Viggo echt groeien en ondanks die groei wordt er nog steeds écht geluisterd naar de feedback van de collega’s.
Hoe is Viggo als werkgever?
Viggo wil de leukste grondafhandelaar zijn en ik denk dat we daarin zeker geslaagd zijn! Onze collega’s hebben het vaak over de vriendelijke sfeer op het werk en je ziet ook echt dat ze het naar hun zin hebben. Sommige worden zelfs vrienden buiten het werk. Ik waardeer hoe onze collega’s worden behandeld en dat maakt me enorm trots om hier deel van uit te mogen maken!
Fris, vriendelijk & vernieuwend volgens Lynn:
Fris
“We luisteren altijd naar onze collega’s. We houden regelmatig enquêtes om ervoor te zorgen dat ieders feedback wordt gehoord.”
Vriendelijk
“Viggo behandelt zijn collega’s uitzonderlijk goed door aandacht te hebben voor hun behoeften. We bieden voordelen aan zoals nachtdiensttoeslagen en goedkope warme maaltijden om onze waardering te tonen. Viggo gaat tot het uiterste om alle collega’s te waarderen.”
Vernieuwend
“Viggo is erg personeelsgericht, wat erg vernieuwend is in vergelijking met andere organisaties. We zorgen voor gezonde maaltijden en vers fruit. We houden dingen graag fris en innovatief, zoals het uitproberen van pilots. Bijvoorbeeld sneakers in plaats van hakken voor onze Passenger Employees.”
Wat is een speciaal moment dat je altijd is bijgebleven?
Ik heb er een persoonlijke traditie van gemaakt om dienst te hebben bij de eerste vlucht van een nieuwe luchtvaartmaatschappij. Op de eerste vlucht van Transavia die door Viggo werd afgehandeld, had ik het voorrecht om de passagiers bij de gate welkom te heten. Voor Air Europa had ik de eer om het lint door te knippen. Deze ervaringen zijn echt speciaal voor mij.